Home Producten All-CRM software CTI for SuperOffice

CTI for SuperOffice

Wordt u veel gebeld en heeft u moeite om alle notities bij te houden en te archiveren in SuperOffice CRM, dan is CTI for SuperOffice echt een product voor u! Zodra u gebeld word via u VOIP systeem verschijnt er een pop-up van All-CRM waarbij u notities kan maken en kan archiveren in SuperOffice zonder SuperOffice open te hebben staan! Vanuit de pop-up kan u ook de klantenkaart in SuperOffice openen.

Maakt u gebruikt van SuperOffice Online, klik dan hier voor de appstore.

Productpresentatie

Uw voordelen

Standaard ondersteuning voor de volgende VOIP systemen: GnTel, Xelion, EasyOfficeOnline, Cloud CTI, UCPlus, Dean One, klik hier voor de configuratie wizard

Telefoon notities worden automatisch gearchiveerd in SuperOffice CRM

Via de Pop-up rechtstreeks naar klantenkaart in SuperOffice

SuperOffice hoeft niet open te staan om de notities te archiveren



Prijzen:

Licentiekosten per gebruiker bedragen € 4,00 per maand (excl. BTW)

De contract periode bedraagt 12 maanden.

Voor ondersteuning t.b.v. het inrichten van het product bieden wij consultancy diensten aan.

CTI for SuperOffice is beschikbaar voor SuperOffice versie 8.0, 8.1, 8.2, 8.3, 8.4, 8.5

CTI for SuperOffice is beschikbaar voor SuperOffice online, on-premise en private cloud.

Contact:

Heeft u vragen en/of opmerkingen? Neem dan contact met ons op.