Onze klanten binnen dit marktsegment produceren machines en/of producten of zijn actief in bouw en infrastructuur. De opdrachtgevers verlangen vandaag de dag een professionele benadering en adequate opvolging. Om alle klant communicatie en informatie in het verkoop- en uitvoeringstraject te borgen bieden wij onze SuperOffice CRM en - Service oplossing. Door de volledige integratie van verkoop- en projectmanagement binnen SuperOffice CRM vindt je alle relevante informatie en communicatie van jouw opdrachten terug onder de klantkaart.
Met SuperOffice Mobile beschik je overal en altijd over actuele informatie. Door de inzet van onze workflow module DataTrigger kunnen veel processen volledig geautomatiseerd ingericht worden. Daarnaast worden onze oplossingen veelal ingezet bij het bewaken van onderhoudsschema's en het plannen en registreren van reparaties.
Met SuperOffice Service worden alle verzoeken en aanvragen in het after-sales traject automatisch centraal geregistreerd en klaargezet voor opvolging. Door een integratie met de werkbonnen applicatie Outsmart ben je in staat om verzoeken direct om te zetten naar een werkbon voor de monteur.