Home Producten All-CRM software Outsmart for SuperOffice

Outsmart for SuperOffice

Om al u communicatie tussen klant, uw servicemonteurs, planning en klantcontactcenter centraal te houden, bieden wij u een koppeling tussen SuperOffice Customer Service en de OutSmart werkbonnen app. Nadat u het verzoek in SuperOffice Customer Service heeft aan gemaakt kunt u eenvoudig vanuit dit verzoek een werkbon in OutSmart plannen. De service monteur ziet deze werkbon in zijn app, voert deze werkzaamheden uit en voltooit de werkbon. Na controle van deze werkbon in OutSmart, kunt u de goed gekeurde werkbon automatische verwerken naar SuperOffice. Uw klantcontactcenter krijgt een notificatie van deze goedgekeurde werkbon en kan deze doorsturen naar de klant. Op deze manier houd u de communicatie centraal en deze voor iedereen in het bedrijf inzichtelijk.

Productpresentatie

Uw voordelen

Centrale klant communicatie

Automatisch genereren van OutSmart werkbonnen vanuit SuperOffice

Plan werkbonnen direct vanuit SuperOffice

Controle op OutSmart werkorders in SuperOffice

Het eenvoudig kunnen versturen van OutSmart werkorders vanuit SuperOffice



Prijzen:

De prijs bedraagt €0,50 per werkbon, met een minimum van €50,- per maand. (excl. BTW)

De contractperiode bedraagt 12 maanden.

Voor ondersteuning t.b.v. het inrichten van het product bieden wij consultancy diensten aan.

Outsmart for SuperOffice is beschikbaar voor SuperOffice versie 8.4 t/m 9.1

Outsmart for SuperOffice is beschikbaar voor SuperOffice online, on-premise en private cloud.

Contact:

Heeft u vragen en/of opmerkingen? Neem dan contact met ons op.